January 6, 2013

Bendesinden Sahibine...


Beni yoktan var etmişsin,
Kaybın büyük değil, Senin.
Hata var, günah demişsin,
Umrunda mı şu bendenin?
Bakarsın, ölüp gelirim,
Yokluğumla tümleşirim,
Cismimi toprak edersin,
Umrunda mı ruh kimsenin?
Ben hala merak ederim,
Bu kadar günah işledim,
Kaldı mı saygım, değerim?
Boş mudur yanında yerim?
Soru var, cevabım yok,
Cevaplara sorum çok,
Kah ekerim, kah biçerim,
Tabağımda doğrum yok.
Yollar da uzun, izim yok.
Yolu haksa  gidenlerin,
Umrunda mı gelenlerin?
Ben zaten ölüp giderim,
Hayatımda gözüm yok.
Bi` bakmışım sağıma,
Meleğimin dili yok,
Bi` bakmışım soluma,
Şeytanımın yüzü çok.
Ben zaten ölüp giderim,
Umrunda mı gelenlerin?
Kaybın büyük değil, Senin.
Yokluğuma dönen benim.

@ SANAT ALEMI : http://sanatalemi.net/makale.asp?ID=4162

No comments:

Post a Comment