February 10, 2013

Bambaşka

Bazen kalbini durduracak kadar çok olurum. Beni sığdıramazsın içine ve bazen de bende kaybolursun. Bazen göremediğin kadar küçük olurum. Yokum sanarsin. Ama sanmak başka, hissetmek başka. Beni hep hissedersin. Hep bi` yerlerden kendimi hatırlatırım. Ama yine de çok olduğum, sana ve dünyaya sığmadığım zamanları özlersin. Özlemek başka, susmak başka. Sen susarsin. Ben yokluğumu öğrenirim. Öğrenmek başka, beklemek başka. Sen beklersin, ben kendimden mezun olurum. Kendimi tanıyınca,seni özlememe ne lüzum var? Yelkenleri daha derin deryalara açarım... Ama denizler başka, deryalar başka. Bulmak başka, kaybetmek başka. Bir de bakarız, sen başka, ben başka... Ama ayni olmak başka, başka insanların bir-birini özlemesi bambaşka...



Parçalara bölünmək - yenə də bir bütövdə hissəciklərini itirməkdir. Toparlanmaq istəyirsənsə, o bütövün sərhədlərini biləcəksən.

No comments:

Post a Comment